Garantie si service

ATENTIE! Solicitarile de servisare ale produselor se trimit doar in SCRIS la contact@swisstime.ro. Includeti in solicitarea de service cat mai multe informatii legate de defectul semnalat cat si poze unde este posibil.  Includeti datele complete ale comenzii dvs respectiv Nr-ul comenzii, adresa de email folosita pentru comanda, Nume, produs achizitionat, etc. 

Toate produsele comercializate de catre site-ul nostru, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.

In cazul produselor vandute si livrate de swisstime.ro, certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre swisstime.ro.

 

1. Garantie pe o perioada de 24 luni

Produsele beneficiaza de o perioada de garantie de 24 luni, termenul de garantie calculandu-se de la data facturarii fiecarui produs in parte, sub aceste conditii de garantie. Garantia acopera defectele materialelor si cele de productie. Aducerea la conformitate a produsului se va face in primul rand prin repararea produsului, in termen de maxim 15 zile calendaristice de la receptia in service, in conformitate cu legislatia in vigoare. In timpul perioadei de garantie sunt acoperite numai mecanismul, limbile ceasului si cadranul. Nu este garantata inlocuirea ceasului defect cu acelasi model, dar in acest caz vi se va oferi un model similar, de aceeasi valoare. Timpul de nefunctionare prelungeste in mod corespunzator termenul de garantie si curge din momentul inregistrarii in unitatea de service pana la notificarea de solutionare a defectului reclamat catre beneficiar.

2. Nu se ofera garantie pentru defectiunile aparute ca urmare a:

- nerespectarii conditiilor de transport, pastrare, punere in functiune, exploatare si intretinere; 

- manipularii defectuoase, a lovirii produselor, a producerii accidentelor, socurilor electrice, mecanice, termice, a existentei unui grad ridicat de impuritati, a patrunderii de lichide in produse, a expunerii la foc, ventilatiei necorespunzatoare, expunerii excesive la umezeala, solicitarii anormale (neconform cu instructiunile din manualul de utilizare) sau exploatarii defectuoase;

- greselilor de fixare si setare ale produselor fara respectarea instructiunilor pentru fiecare produs in parte.

- interventii asupra produselor, indiferent de natura lor, de catre personal neautorizat in scris de furnizor, schimbarea sau folosirea de alte componente care nu au fost livrate odata cu produsul.

- deteriorarii rezultate dintr-o folosinta necorespunzatoare, neglijenta, accidente sau uzura normala.

Acumulatorii (baterii reincarcabile) beneficiaza de 6 luni garantie de la data achizitiei, cu exceptia situatiilor in care se precizeaza altfel.
Bateriile de unica folosinta (care nu se pot reincarca), geamul(sticla), bratara sau cureaua nu beneficiaza de garantie.

Deteriorarile cauzate de apa, in afara cazului in care este rezistent la apa, iar presiunea pana la care acesta rezista este trecuta pe spatele ceasului si acesta nu a fost supus la o presiune mai mare. Garantia este limitata in cazul unui asemenea defect in cazul in care pe spatele ceasului nu este inscriptionata o presiune exacta pana la care acesta rezista si nu se poate verifica daca ceasul a fost expus la o presiune mai mare. Sfatul nostru este sa nu expuneti ceasul la apa pentru a nu avea probleme. Limitati-va la expunerea normala la umiditate si apa: ploaie, spalat pe maini fara ca apa sa atinga ceasul, etc. Rezistenta la apa a ceasului se refera la o folosire zilnica obisnuita. Nu expuneti ceasul la apa/umiditate: inot, dus, sporturi. Nu puneti ceasul in apa!!!. NU TESTATI rezistenta ceasului la apa pentru ca garantia nu va acoperi defectul rezultat.

OBLIGATIILE BENEFICIARULUI

- sa respecte instructiunile de utilizare ale echipamentelor/produselor, conform indicatiilor tehnice date de producator, vanzator, respectiv de executantul operatiilor de service

- sa pastrareze integritatea sigiliilor vanzatorului/producatorului, respectiv ale executantului operatiilor de service.

- sa pastrareze documentatia primita odata cu echipamentul/produsul, pe toata durata perioadei de garantie.

- sa comunice numarul facturii si al certificatului de garantie pentru a putea beneficia de garantie.

- sa trimita produsul in service insotit de toate accesoriile cu care s-a achizitionat si livrat;

ALTE INFORMATII IMPORTANTE

Produsele fara etichetele sau sigiliile de garantie intacte sau cu defecte cauzate de manipulare respectiv stocare defectuoasa, cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele: crapaturi, sparturi, elemente torsionate, desprinse sau lipsa, urme de arsuri sau patrundere de lichide – vor fi refuzate la receptia in vederea acordarii garantiei.

Modificarile de configurare si utilizare incorecta a produselor exonereaza vanzatorul de orice raspundere.

Garantia furnizata nu afecteaza drepturile beneficiarului consumator prevazute prin legislatia aplicabila in vigoare privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

3. Cerinte ale garantiei si alte tipuri de reparatii

Daca este necesara o reparatie a ceasului, care este acoperita de garantie, va rugam sa ne contactati in scris la adresa de email: contact@swisstime.ro. Pentru reparatiile neacoperite de garantie, service-ul poate efectua reparatia contra unei sume de bani, care variaza in functie de amploarea reparatiei. Inainte de a se efectua reparatia, in aceste conditii, vi se va cere acordul. Va recomandam sa asigurati coletul cu ceasul, inainte de a-l trimite, deoarece nu raspundem pentru pierderile sau daunele cauzate in timpul transportului.


Reclamațiile pot fi adresate in scris societații la adresa de email: reclamatii@swisstime.ro iar pentru returnarea produselor se va completa obligatoriu formularul de retur aflat la pagina www.swisstime.ro/retur 

Service-ul se realizeaza la sediul societatii sau la firmele partenere.

În cazul în care produsul necesita servisare/inlocuire cumparătorul se obligă să suporte contravaloarea costurilor de transport.

 

INTERVENTII IN PERIOADA DE GARANTIE

 

Data intrarii in service ( prezinta sigiliu)

Operatii efectuate

Data iesirii din service

Prelungirea garantiei

Executat proba de functioanre

Semnatura si stampila service

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Certificatul nu este transmisibil.

 

Semnătura și ștampila vânzătorului,

Sc. DigitalMedia Systems SRL  

      

 
Pentru scopuri precum afișarea de conținut personalizat, folosim module cookie sau tehnologii similare. Apăsând Accept sau navigând pe acest website, ești de acord să permiți colectarea de informații prin cookie-uri sau tehnologii similare. Află in sectiunea Politica de Cookies mai multe despre cookie-uri, inclusiv despre posibilitatea retragerii acordului.